Mide Botoksu Elazığ

Teknoloji ve tıbbın gelişmesi, obezite tedavisi ve müdahalelerinde de operasyona gerek duyulmadan iyileştirmelere imkan sağlamaktadır. Özellikle de fazla kilolarını bir türlü veremeyen fakat cerrahi işlemden de korkan hastalar için umut ışığı olmaktadır. Mide botoksu da bu operasyonsuz tedavi ve müdahalelerin başında geliyor. Tıbbi imkanlar sayesinde tıpkı gençleşmek ve güzelleşmek adına yapılan uygulamalarda olduğu gibi artık mideye de botoks uygulanabiliyor. Bu işlemle mideye “Clostridium botulinum” isimli bakteriden elde edilen botoks enjekte ediliyor ve bu sayede midedeki iştah ve mideyi boşaltma ile ilgili bölge yavaşlatılarak hastanın kilo vermesi sağlanıyor. Mide botoksu uygulamasının amacı; İştah kapatmak, midedeki sinir ve kasların daha yavaş çalışmasını sağlamaktır. 4 ila 6 ay süreyle midedeki besin sindirimini yavaşlatarak uzun süreli tokluk hissi veren botoks bunun yanı sıra iştah kapanmasına da yardımcı olmaktadır. İşlem endoskopik yöntemler uygulanarak 10-20 dakika arasında tamamlanmaktadır. Mide botoksu uygulaması sonrasında, herhangi bir ağrı ya da iz oluşmamakta ve işlem sonrası istirahat gerektirmemektedir. Günümüzde obezite tedavisi için hastaların sıklıkla tercih ettiği botoks, fazla kiloların %30-40’ının verilmesini sağlamaktadır.

Avantajları
  • Mide botoksunun ardından ilk gün doktorlar sıvı gıdalar tüketilmesini önermektedir ancak ilk günün ardından normal besin değerine sahip gıdalar tüketmekte herhangi bir sakınca yoktur.
  • Endoskopik mide botoksu yöntemiyle hasta 6-9 aylık bir süreçte fazla kilolarından kurtulabilmekte ve bu durum pek çok hastalığın önlenmesini sağlayabilmektedir.
Call Now Button0530 289 20 44